Saturday, January 26, 2008







Majlis Dialog Bersama Pemimpin pada 25hb januari 2008, Jumaat pada jam 3 petang yang telah dihadiri bersama oleh YDP Majlis Daerah Hulu Selangor, Encik Tukiman Nail, Ketua Balai Polis Sentosa, C Inspektor Babu, wakil dari UMNO bahagian Hulu Selangor, Haji Radzuan dan Encik Nazri, Pegawai Jabatan Perpaduan dan Intergrasi daerah Kuala Kubu, Encik Basri, Encik Ghazali dan Encik Irwan serta wakil-wakil penduduk dari apartmen Cempaka, Kenanga, Teratai dan ramai lagi telah hadir pada majlis ini.


Antara isu yang dibincangkan dengan panjang lebar adalah;



  1. keselamatan

  2. halatuju pembangunan TBR

  3. strata title

Huaraian terperinci disampaikan oleh Encik Tukiman Nail (YDP MDHS) mengenai isu-isu yang berkait rapat dengan pembangunan, perancangan hinggalah kepada isu-isu yang berkaitan dengan jalan berlubang dan sampah. Manakal ketua balai polis Sentosa menjanjikan sebuah pondok Polis dengan 6 anggota tetap akan di tempatkan dalam kawasan TBR.


Pada keseluruhannya, penduduk berpeluang bertanya dan menyuarakan pendapat yang bernas dalam majlis dialog ini. Insya Allah kempen berkaitan Hak-Hak dan Tanggung Jawab Penduduk ini akan berjalan dengan lancar.

No comments: